voip.mikrotech.cz
0 bodů
v kategorii Mikrotech VOIP (120 bodů)

1 reakce

0 bodů
(2.2k bodů)

Prosím zašlete email na info@mikrotech.cz spolu s co nejpřesnějším časem volání, číslek odkud a kam bylo volání prováděno.

Důvodu může byt více:

volane číslo bylo obsazeno/nedostupne a byla špatně nastavena signalizace,např. na přístroji. Zkuste ve virtualni ustředně nastavit jiný typ signalizace.

po přihlášení do VUMu klikněte na číslo, z kterého voláte a změnte volbu "Generovani vyzvaneciho tonu"

 

Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...