voip.mikrotech.cz
+1 bodů
v kategorii Mikrotech VOIP (300 bodů)
Znovu otevřeno
Dobrý den,

pokud volám z Mikrotech čísla na jiné Mikrotech číslo (různé účty a různé IP připojení) neslyším vwe svém Siemens Gigaset A510IP vyzváněcí tón. Protější telefon (též Siemens Gigaset A510IP) normálně vyzvání, hovor je při zvednutí protistranou normálně spojen, pouze v mezidobí, než protistrana hovor přijme, tak ve sluchátky neslyším vyzváněcí tón, až se mi pak najednou protistrana rovnou ohlásí. Zcela identicky to funguje při volání opačným směrem.

Pokud se volá do jiných sítí, než do Mikrotechu, tak tento fenomén nenastává.

Je potřeba v telefonu něco nastasvit, nebo kde je problém?

Děkuji Vám

RM

2 reakce

0 bodů
(2.2k bodů)
Zjednodušeně řečeno, pokud někomu voláte, používáte tzv. signalizační SIP porty na vaší straně , které mají za úkol spustit zvonění na straně volaného a současně Vás informovat, že zvonění na straně volaného probíhá. Pokud tuto informaci nedostáváte, je velmi pravděpodobné, že něco brání průchodu paketů TCP/IP a UDP zpět k Vám. Mohou to být nedostatečně nastavené firewally na obou stranách, dva NAT nad Vámi, chybně nastavený Port forwarding, nerozlišené lokální SIP porty apod. (jas)
+1 bodů
(320 bodů)

Měl jsem stejný problém. Jde to vyřešit jednoduše.

Přihlašte se do ústředny a klikněte na čísla. Vysokí vám nabídka vašich čísel. Samozřejmě tam můžete mít jenom to svoje. KLikněte na jńěj a otevře se vám tabulka detail čísla. V druhé polovině je Generovani vyzvaneciho tonu.  Vyberte místo  přístrojem ústřednou. Pak vám to bude chodit. Řešil jsem to taky s technickou podporou ale bez úspěchu. Toto jsem našel náhodou. 

 

Vítejte na dotazech, otázkách a odpovědích Mikrotechu (FAQ), kde můžete klást otázky a dostávat odpovědi od ostatních členů komunity nebo operátorů.
Nápověda VUM
Mobilní VOIPu
mikrotech.cz |  Nápověda VUM |  VUM - virtuální ústředna |  mVOIP
...